Uppdatering

Tjena alla! Nu börjar ju sommarn närma sig med stormsteg och ni vet alla vad det innebär...det är då alla utomhustävlingar sparkar igång på allvar! :D Men man får ju inte heller glömma det som finns vid sidan av också. Beachen, lite roadtrip (Om jag har lite tur så har jag körkortet i hamn innan sommarn), musiken, XBOX och mycket mera.

Annars så kan jag visa er lite granna vad det är jag har kört från förra onsdagen till nu:

 


1x6’ + backe 10x200m/jogg

60’ distans + bålstyrka + 25’ rörlighet



Fm: 40’ distans+ stretching

Em:

10x500m/60”



Fm: 40’ distans +

löparstyrka

Em:

50’ distans + 4x100m

/gång + 4x80m/2½

60’ distans + bålstyrka + 25’ rörlighet



Sorry om det ser lite konstigt ut det jag har skrivit med träningen. Orkade inte lägga dom i ordning utan har bara hett ut dom i en fin blandning :) Och man kan då säga att jag befinner mig i en grundträningsperiod nu med mycket mängd. Det är nu fjädern ska tryckas in i benen för att sedan tryckas upp när det vankas tävling. Annars så kommer jag med mer uppdates senare. YOO! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0