IJSM!!

Ja vad kan man säga... blev ett silver till slut på IJSM i Stockholm. Skulle vilja tacka stockholmarna för ett bra arrangemang och de där Powerade dryckerna som ni hade vid prispallen måste ju ha varit nått nytt härligt tillskott ;) Hursomhelst så är jag nöjd med prestationen där jag gick i mål i finalen på 4.02.54 tror jag...? Alla kämpade på bra men det kan bara finnas en person som kan komma först till mellandagsrean som man brukar säga :) Han som kom först in till mellandagsrean var ju då Johan rogestedt. Jag har mött Johan rogestedt en del gånger nu och jag börjar bli lite små trött på att han ska vara före mig in i mål hela tiden ;) Men han är inte vilken person som helst ska man veta, han har en del tunga meriter i bagaget och ska man lyckas spöa honom i ett lopp så måste man vara en riktigt hård jävel.  Nu för min del så finns ju stora SM kvar nu till helgen som är i  GÖTEBORG!!! Så jag får se helt enkelt hur de kommer gå där, en finalplats skulle ju aldrig sitta fel :) Men vi höres mer!! måste pysa nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0