Uppdatering på hur träningen har gått

Tjena! Nu närmar det sig IJSM, vilket innebär att nu ska formen börja komma smygandes. Nu ska all taggningsmusik vara nedtankad och införd på MP3:n och så ska man ha glömt alla sorger, bekymmer och besvär. För var glad och nöjd för vet du vad... ahh det vet vi ju redan att de ska vi vara. :) Men man kan då säga att jag genomförde ett bra 13*300pass i förrgår (alltså i måndags). Som då var uppdelat på 3 serier. Vilket innebar att jag körde 5 300:ingar på första och så sedan 4 på de två sista serierna. Som jag oftast alltid gör så tror ju jag alltid att jag besitter en sådan makt när jag springer så jag öppnar den första serien lite väll för fort. Vilket resulterar i att jag har typ lite för mycket mjölksyra i benen på andra och tredje serien. Men nu har man gjort passet och man blev ju jävligt trött på det så det var väll huvudsaken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0