Ja då äre ju snart helg!

Tjena allesammans! Ja nu börjar ju helgen närma sig och det är ju för jävla skönt! Kommer att starta igång mitt tävlande på lite mer allvar nu på söndag :) Då äre 1500m som gäller och ja hoppas jag kan ta mig ner mot 4.00-fart så man ändå kan få ett positivt besked innan IJSM-drabbningen den 19-20 februari ;) Annars så körde jag igår en snabbdistans som bestog av 20 min lugnt och 20 min hårt. Passet gick väldigt bra för det var behagligt väder och det var en del folk ute så man kunde ju smila lite granna åt folket när man passerade dom :) Jag kommer med mer uppdates troligtvis efter helgens tävling, så medans ni väntar på de så kan ni ju lyssna på denna goding

www.youtube.com/watch?v=pc0mxOXbWIU&feature=fvsr    Gjord av Cee lo green ;) Riktigt bra Motown låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0