Lite sen uppdatering

Men tjenare homies! Jag skulle vilja börja med att säga att för att man ska bli bra inom friidrotten så behöver man alltid lite hjälp på vägen, det räcker ju då som sagt inte bara med att springa :) Men hursomhelst så vill jag visa upp min tacksamhet för två tjejer som verkligen har förgyllt min dag på friidrottsgymnasiet på ett ir annat sätt. Det finns massa andra namn som också har förgyllt min dag men nu ville de att deras namn skulle komma upp på denna coola blogg idag så jag vill helt enkelt tacka Erika och Hilda för deras insatser (applåder!!!)

Sen så är jag ju fortsatt lite sjuk, trodde för ett tag sen att jag hade halsfluss men nu hare som blivit lite bättre, så de ä ju skönt! ;) Hatar att få de här jävla förkylningarna, även om jag inte får dom så ofta så är de ganska långvariga ändå. Men men..de ä int så mycke man kan göra åt utan man får göra de bästa av situationen istället och chollra upp datan och lyssna på lite hiphop och RNB musik istället ;) Och ba lägga ner sig i sängen med chips, godis och kall-läsken ;) YEAH!!

Gå in på de här hemsidorna om ni absolut diggar hiphop och RNB musik: www.newjams.net  www. hotnewhiphop.com

Jag lovar er att de är riktig skön musik! akon, t-pain, rihanna och alla andra


Detta är då en typisk bild på hur jag ser ut nu när jag verkligen har nått botten. med andra ord så ser jag ju förjävlig ut. :D

Kommentarer
Postat av: kalle härlebo

Krya på dig kompis! :D

2011-01-08 @ 12:21:16
URL: http://kalleharlebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0