Megazone YEAH! :D....Och förkylning BUHUU!! :(

Tjenare! Vaknade idag av att jag typ inte kunde andas nästan och sen så kom det där irreterande kittlet i halsen som man alltid har när man är förkyld :( Så det var bara att intala sig själv att man blivit förkyld och man kan inget annat göra än att bli av med det så fort som möjligt. Tråkigt men sant! Så det var bara att ställa in dagens löpstyrkepass och istället försöka återhämta sig någorlunda till kvällens aktivitet som skulle vara Megazone inne på stan :) Det var jävligt kul att köra när vi hade samlat ihop ett stort och taggat gäng som då skulle bege sig in på lazer-banan och bara skjuta sönder varan med laser ;) Vi var tre lag och ett av laget var ett tjej-lag och de två andra var pojklag. Och efter 20 minuters spelande så kunde man bara konstatera att tjej-laget var de som vann och vårt lag kom sist :S Kunde bara inte fatta att tjejerna var bättre på att skjuta med laser-pistoler än oss killar. Ja mena vi lekte ju fan med sånt när vi var små! :o Men men... det var då jävligt kul att köra men de skulle gärna ha varit mer än 20 minuter, allt går ju så fort. Men jag uppmanar er andra som läser denna blogg att prova lazerdome om ni inte har kört det förrut ;)

Annars så pease homies! Nu går jag och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0