Väldigt sen uppdatering

Tjena! Jag kommer nu ut med en väldigt sen uppdatering på min blogg. Så för att göra allting kort så kan ja bara säga att nu har jag kommit igång för fullt med träningen nu efter förkylningen och jag har hunnit med två tävlingslopp på hemmaplan som jag kan ge ett godkänt betyg på. Jag gjorde inga pers ir så utan de va mest lopp för att ba få komma tillbaka på banan helt enkelt. ;) Sen så rekommenderar jag er alla att lyssna på Jennifer lopez feat. Pitbull "Standing on the floor" Så fruktansvärt jävla skön låt att lyssna på ;) Särskilt om man vill tagga igång till en tävling. :D

Kommentarer
Postat av: Kalle Härlebo

Längtar redan till att se dig springa i Stockholm :) Det lär bli Norrlands-guld!

2011-01-26 @ 17:17:21
URL: http://kalleharlebo.blogg.se/
Postat av: sög

nej den sög ju... isf ska det vara det söta originalet: http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A&feature=related

2011-01-26 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0